SU/4/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Velké Losiny
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
SU/4/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Velké Losiny
Contracting authority
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchNEN system number
N006/25/V00001901
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00001901
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
12. 02. 2025 09:44
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
09. 02. 2025 23:59
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Pavel
Surname
Dítě
pavel.dite@uzsvm.cz
Phone 1
+420 583481136
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 388/2022 (dále jen Dohoda) Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedené nemovité věci. Předmětem ocenění je pozemek: • p.č. 1254/1 o výměře 217 m2, ostatní plocha, ostatní komunikace - zapsaný v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Olomoucký kraj, Katastrální pracoviště Šumperk, na listu vlastnictví 60000 k.ú. Velké Losiny, obec Velké Losiny. Popis nemovité věci: Na části pozemku se nachází přístřešek autobusové zastávky, část pozemku slouží jako přístupová komunikace k nemovitým věcem ve vlastnictví fyzických osob. Pozemek je z části vyježděný a zpevněný štěrkovým povrchem a z větší části je pozemek zatravněn. Na pozemku je umístěn sloup VN, který zde byl umístěn před rokem 1994 v režimu zákona č. 79/1957 Sb., o výrobě, rozvodu a spotřebě elektřiny (elektrizační zákon), věcné břemeno není vedeno v KN. Dle stanoviska Městského úřadu Šumperk, odboru strategického rozvoje, územního plánování a investic se pozemek dle platného Územního plánu obce Velké Losiny nachází v zastavěném území na ploše 1416-SX, která má funkční využití Plochy smíšené obytné (SX). Znalecký posudek bude vypracován pro účely Elektronického aukčního systému. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM, ilustrativní fotografie. Přílohou každé výzvy je krycí list nabídky. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Dohody. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Dohody (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „krycí list“. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání závazných cenových nabídek je stanoven do 9. 2. 2025. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Nabídku jsou oprávněni zhotovitelé podat pouze prostřednictvím NEN, a to v souladu s podmínkami stanovenými ve výzvě k podání nabídky a Smlouvě. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Objednávka bude vystavena v termínu po 10. 2. 2025 s termínem dodání znaleckého posudku nejpozději do 30 kalendářních dnů po akceptaci objednávky, a to ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a v elektronické podobě ve formátu pdf na adresu Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, OP Šumperk, M.R. Štefánika 20, 787 01 Šumperk. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy po 1. 1. 2025. V souladu s ustanovením Čl. 2.3. odst. f) Rámcové dohody č. 6/2024 musí být objednávka akceptována zhotovitelem prostřednictvím „NEN“ do 2 pracovních dnů. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Pavel Dítě tel: 583 481 136 email: pavel.dite@uzsvm.gov.cz Lenka Mašlejová tel: 583 481 127 email: Lenka.maslejova@uzsvm.gov.cz
Code from the NIPEZ code list
71319000-7
Name from the NIPEZ code list
Služby soudních znalců
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
71319000-7
Name from the CPV code list
Služby soudních znalců
SUBJECT-MATTER NAME
Služby soudních znalců
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
Yes
Framework contract/agreement
P23V00033845
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
13. 02. 2025 14:52 | Uveřejnění účastníků | |||
13. 02. 2025 14:52 | Uveřejnění výsledku | |||
12. 02. 2025 09:44 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |